Dropbox Zakelijk ; meer dan alleen opslag van bestanden in de Cloud

Dropbox Zakelijk biedt u naast veilige opslag van bestanden in de Cloud ook mogelijkheden voor projectmatig samenwerken in teams en geavanceerde beveiligingsmogelijkheden om toegang tot uw data te beschermen.
Dropbox Zakelijk groeit met uw organisatie mee, waarbij u volledige controle houdt over uw data en documenten en de activiteiten van gebruikers.
Het is mogelijk een fijnmazige mappen en rechtenstructuur op te zetten voor selectieve toegang tot uw data voor gebruikers en groepen, waardoor u over een eigen fileserver in de cloud beschikt.
De mogelijkheid om externe partijen conditioneel en tijdelijk toegang te geven tot een document maakt Dropbox Zakelijk een geweldige samenwerkingstool.
Dropbox Zakelijk integreert naadloos met Office 365 en duizenden andere Apps en SaaS applicaties.
Digi Terra regelt voor u de overstap naar Dropbox Zakelijk, verzorgt de migratie van uw bestanden en data en beheert desgewenst uw Dropbox Zakelijk omgeving.
Een abonnement is al beschikbaar vanaf € 10,- per gebruiker per maand.

Dropbox zakelijk

Opslag van bestanden

Iedere Dropbox gebruiker krijgt genoeg ruimte om belangrijke informatie op te slaan, ongeacht de grootte van een bestand.
Dropbox zorgt er daarbij voor dat er altijd een backup is waarop teruggevallen kan worden. U kunt tot maar liefst 120 dagen naar een vorige versie terug !
En met de slimme synchronisatie beschikt u zelfs over uw bestanden op plekken waar u geen Internetverbinding heeft.

Beveiliging van uw data

256-bits AES en SSL/TLS encryptie zorgt ervoor dat uw data veilig versleuteld opgeslagen wordt in de Dropbox Cloud..
Door de mogelijkheid om een  fijnmazige mappen- en rechtenstructuur op te zetten geeft u bepaalde groepen en gebruikers selectief toegang.
En met tweestapsverificatie, domeinverificatie en SingleSignOn mogelijkheden zorgt u ervoor dat u controle houdt over wie op welke manier toegang heeft tot uw bedrijfsdata.
U kunt zelfs bepalen dat alleen vanaf bepaalde apparaten toegang verkregen kan worden !
En met remote wipe kunt u in geval van diefstal of vermissing van een apparaat de bestanden wissen.

Samenwerken in teams

Het delen van bestanden met anderen wordt een peuleschil. U kunt er zelfs voor kiezen om personen buiten uw organisatie tijdelijk toegang te geven tot bepaalde informatie middels een uitnodiging, die u ook weer in kunt trekken.
Met Team folders creëert u een centrale plek voor uw organisatie waarin u bijvoorbeeld handboeken en procedures kunt zetten.
Wijzigingen die uw medewerkers aanbrengen in documenten worden bewaard en u kunt 120 dagen lang terug naar de eerste versie van een document.|
Dropbox kan geintegreerd worden in uw Office applicaties middels de Dropbox Badge, zodat u direct vanuit bijvoorbeeld Word of Excel de Dropbox functies kunt gebruiken.