DigiTerra VoiP 

Telefonie.  Conference calls.  Videoconferencing.  Live Chat.
Alles in één oplossing.
Door DigiTerra gehost, in uw Cloud of lokaal geinstalleerd

DigiTerra biedt met 3CX VoiP telefonie met talloze extra Unified Communications functies.
Zowel op kantoor, onderweg als thuis heeft u uw bedrijfstelefonie beschikbaar via een software App of een desktop telefoon.
Ook videogesprekken en een live chat functie voor uw website zijn beschikbaar.
Dankzij de hoge mate van schaalbaarheid en gebruiksvriendelijkheid is 3CX de ideale VoIP-telefonieoplossing voor alle soorten organisaties.
Zo wordt 3CX ingezet door o.a. het MKB, callcenters, flexwerkers, enterprise bedrijven en instellingen.
Door het unieke licentiemodel zijn de kosten voor een 3CX telefooncentrale aanzienlijk lager dan die van andere merken VoIP centrales of hosted VoiP van derden.

3CX app : gratis inbegrepen

De gratis 3CX app voor Windows, MacOS, iOS en Android breidt de functies van 3CX uit naar uw smartphone, desktop PC, laptop of Mac.
U kunt zo vanaf verschillende apparaten via uw zakelijke VoiP telefooncentrale bellen en oproepen direct laten doorschakelen.
Hierdoor blijven u en uw medewerkers overal bereikbaar en belt u vanaf uw smartphone via uw kantoor telefoonnummer.
Aan de hand van de door de gebruiker instelbare statusaanduiding (beschikbaar, afwezig, niet op kantoor) is meteen te zien of iemand bereikbaar is of niet.

Videoconferencing : ook gratis inbegrepen
3CX is een compleet communicatiesysteem met geïntegreerde videoconferentie mogelijkheid.
Een slimme -en sinds Covid zijn intrede deed vaak noodzakelijke- manier om tijd en reiskosten te besparen, en tóch een face-to-face gesprek te kunnen voeren.
U heeft met 3CX geen aparte apps voor video nodig. Tijdens een telefoongesprek kunt u met één klik deelnemers uitnodigen om over te stappen op video, zonder een conference call te hoeven inplannen. U kunt vanuit uw browser direct deelnemen aan vergaderingen, zonder plug-ins te hoeven installeren.
Dankzij geavanceerde functies kunt u externe schermen bekijken en beheren, documenten delen, presenteren op een whiteboard, chatten en enquêtes houden.

En live-chat : óók gratis inbegrepen !

Met de geïntegreerde live chat van 3CX kunnen de bezoekers van uw website en Facebook-pagina direct met u chatten of bellen.
Uw medewerkers kunnen meteen reageren via uw 3CX-webclient of -app. Als chat niet volstaat, kunnen ze het gesprek met één klik uitbreiden naar een telefoon- of videogesprek.
Voer al uw communicatie via één platform; geen ingewikkelde administratie, geen extra apart abonnement.

Callcenterfuncties
3CX bevat geavanceerde callcenterfuncties om callcenters en klantenservice-omgevingen optimaal te laten functioneren.
Denk aan het inrichten van een IVR/keuzemenu en uitgebreide wachtrijopties.
De aanvullende contactrapportage biedt o.a. inzicht in wachtrijen en wachttijden, afgebroken gesprekken en terugbelstatistieken.
Bovendien kunt met gesprekken meeluisteren, medewerkers trainen of gesprekken overnemen als dat nodig is.

DigiTerra levert u een VoiP totaaloplossing
Wij bieden u met 3CX een totaaloplossing voor VoiP telefonie en Unified Communications.
Kies voor 3CX VoiP als managed service, volledig beheerd door DigiTerra tegen vast maandtarief.
Of, als u dat liever heeft, implementeren wij voor u 3CX in uw eigen Cloud of bij u op locatie.
Wij zorgen ook voor nummermigratie, nummerplannen, benodigde SIP trunks,
inrichten van uw telefoniesysteem én gebruikersinstructie.
En we leveren uiteraard ook desktop VoiP telefoontoestellen voor extra gebruiksgemak.

Nieuwsgierig naar welke voordelen
3CX VoiP telefonie ú kan opleveren ? 

Informatie aanvragen